Conform unui reprezentant AOL, înţelegerea, care ar urma să fie anunţată astăzi, vine în contextul discuţiilor pe care Time Warner le poartă pentru a combina AOL şi Yahoo, împotriva rivalului Microsoft, care a oferit 42 de miliarde de dolari pentru a cumpăra Yahoo.
Afacerea este văzută ca o reuşită pentru Platform-A, divizia de publicitate de la AOL, în condiţiile în care reprezentanţii Microsoft, Yahoo şi AOL se străduiesc să obţină o cotă cât mai mare în domeniul reclamei online.
Platform-A este piesa de bază a ceea ce a rămas după restructurarea a ceea ce a fost cândva divizia responsabilă pentru generaţiile primilor internauţi.
Informaţii legate de conlucrarea dintre Yahoo şi AOL fac ca ultima dintre companii să fie evaluată la aproximativ 10 miliarde de dolari.
În baza înţelegerii legată de reclamă, cu Verizon, al cărei preţ nu a fost dezvăluit, Platfrom-A va avea dreptul să reprezinte tot spaţiul de reclamă de pe internet, inclusiv poziţiile premium, susţin companiile.
„Lucrăm cu site-urile pentru a le oferi tot ceea ce au nevoie”, a spus Lynda Clarizio, Preşedintele Platform-A.
Înţelegerea extinde şi legăturile cu Verizon Wireless. Platform-A se va ocupa şi de vânzarea de reclamă pentru această divizie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu