vineri, 17 aprilie 2009

Mama la biserică, Gigi la tribunal

Se roagă zi şi noapte! Mama lui Gigi Becali, Alexandra Becali, îşi pune toate speranţele în Cel de Sus pentru ca băiatul ei să fie eliberat. Îndură cu greu să îşi vadă fiul în cătuşe şi spune că drama prin care trece familia sa o bagă în pământ cu zile.

Femeia de aproape 80 de ani a vorbit, ieri, cu reporterii Click! şi a povestit cu lacrimi în ochi despre necazul prin care trece. Bătrâna se roagă la toate icoanele din micuţa biserică din Pipera pe care fiul său a ctitorit-o, pentru ca el să fie acasă în ziua de Paşte. Aceasta ne-a povestit cu amărăciune că, pentru prima dată după mulţi ani, familia Becali intenţiona să petreacă Învierea Domnului în străinătate.

„Acum ar fi trebuit să plecăm în Israel, la Mormântul Sfânt. Mi-a zis, „hai mamă şi tu cu noi să vezi ce frumos e acolo”, şi chiar mă convinsese. Acum, tot ce îmi doresc este să fie acasă”, povesteşte îndurerată Alexandra Becali. Mama latifundiarului din Pipera spune că de fiecare dată când vorbeşte cu acesta la telefon i se strânge inima.

„Încearcă să îmi dea curaj. Îmi spune: lasă mamă, stai liniştită că nu au ce să îmi facă!”, ne-a mai povestit femeia. Bătrâna nu a uitat de cele sfinte şi a pregătit în Joia Mare colivă şi plăcinte pentru a da de pomană. „Chiar dacă am sufletul greu, nu pot să uit de cei pe care Dumnezeu i-a luat lângă el. Dau de pomană pentru soţul şi fiica mea. Tatăl lui George ar fi suferit cumplit să îl vadă aşa. Făcea moarte de om pentru el”, a mai spus bătrâna.

S-a certat cu mascaţii în sala de judecată

"Vreau să fiu arestat la domiciliu"

Gigi Becali a ratat şi ultima şansă să facă Paştele acasă cu familia. Judecătoria Sector 1 a respins cererea latifundiarului de eliberare sub control judiciar.

Patronul Stelei a intrat vesel în sala de judecată şi a avut un mic conflict cu “mascaţii”. Rugat de aceştia să vorbească mai încet sau să părăsească boxa, Becali a replicat violent: “Mie aici îmi place, în boxă. Nu sunt obligat să vă fac toate poftele, eu plătesc milioane de euro la stat să aveţi voi salarii. Nu sunt sclavul nimănui!”, a tunat Becali.

Inculpatul şi-a schimbat atituduinea când în sală a intrat preşedintele de complet. Deşi a vorbit mai bine de o oră din boxa acuzaţilor, Gigi Becali nu a reuşit să-i convingă pe magistraţi că lăsarea sa în libertate nu reprezintă pericol public. Ca să-i sensibilizeze pe magistraţi, Becali a povestit cum a stat la masă cu ambasadori, consuli, cu premierul Silvio Berlusconi şi preşedintele Traian Băsescu.

“Din 90 încoace am botezat sute de copii din casele de copii. Am un cimitir privat şi finanţez înmormântări cu slujbă creştină pentru nevoiaşi. Am construit biserici în România şi Basarabia, am ajutat văduve, am dat câte 50.000 de euro celor 3 deţinuţi politici din Basarabia. Am dat 300.000 de dolari bisericii din Washington, 4 milioane la Muntele Athos, 250.000 de euro la UNICEF şi am construit un cămin de copii şi un azil de bătrâni în Suceava. Doamna preşedintă, o să stau închis în casă.Doamne ajută!”, şi-a încheiat Gigi Becali pledoaria.

Instanţa a decis ca Gigi Becali şi cei cinci bodyguarzi să rămână în continuare după gratii.

Niciun comentariu: